Suggesties & klachten

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over de behandeling van een patiënt die ik heb doorverwezen?

U kunt contact opnemen met de betreffende behandelaar. Indien deze niet bereikbaar is, of indien u er samen niet uit komt, kunt u ook contact opnemen met de psychiater/manager van de Spoedeisende Psychiatrie, de heer J. Zoeteman, via 020-5235433.

De Spoedeisende Psychiatrie Amsterdam hecht sterk aan een goede samenwerking met verwijzers. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Als u suggesties of klachten heeft, horen we dat graag van u. Uw klacht kan waardevolle informatie opleveren waarmee wij nieuwe klachten kunnen voorkomen. Als u een klacht heeft, kunt u verschillende dingen doen: De klachtenprocedure binnen de Spoedeisende Psychiatrie Amsterdam is als volgt:

  • U kunt uw klacht kenbaar maken aan de behandelaar met wie u contact heeft over een cliënt.
  • U kunt contact opnemen met de psychiater/manager behandelzaken van de Spoedeisende Psychiatrie Amsterdam: de heer J. Zoeteman via 020-523 54 33
    of via per e-mail via mevrouw E. Watson
ISO 9001 HKZ

Disclaimer | Privacy- en Cookiebeleid | © 2019 Spoedeisendepsychiatrieamsterdam - Alle rechten voorbehouden | Realisatie: Lemon

Onderdeel van  Arkin